logo

Square City | 18.10.2024 | Bruxelles

Senior Procesoptimalisatie (Aankooporders)


Details de l'offre
  • Contrat : Indépendant / Freelance
  • Expérience Minimale:
  • Segmentation : Direction , Marketing , Chef de Projet

Description de l’offre

Verwacht het onverwachte voor jouw talent! Square City werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek, supply chain & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.

Square City is vandaag op zoek naar een Senior Consultant Procesoptimalisatie te Brussel voor onze opdrachtgever die actief is in de Human resources. Ben jij een nauwkeurige aanpakker die resultaten levert? Blijf dan vooral lezen!



De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • Je analyseert het huidige proces van aankooporders (PO) binnen het Finance-departement.
  • Je identificeert knelpunten en inefficiënties in het huidige PO-proces.
  • Je ontwikkelt en ontwerpt voorstellen voor procesverbeteringen.
  • Je stelt technologische oplossingen en automatiseringsmogelijkheden voor.
  • Je werkt een policy uit die de toepasselijke regels binnen het bedrijf en de rollen en verantwoordelijkheden definieert.
  • Je legt de policy voor ter goedkeuring aan de CFO en Finance (Inkoop, Boekhouding, Controlling).
  • Je schrijft de definitieve versie van de policy.
  • Je implementeert de goedgekeurde procesverbeteringen en traint het Finance-team op de nieuwe procedures en systemen.
  • Je zet KPI's op om de effectiviteit van de nieuwe processen te meten.
  • Je evalueert en rapporteert regelmatig de voortgang aan het management.
  • Je stemt regelmatig af met alle relevante stakeholders, zoals de afdelingen Inkoop en Boekhouding, om de processen goed op elkaar af te stemmen.


De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma in Finance, Bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in procesoptimalisatie, bij voorkeur binnen een Finance-departement.
  • Je hebt ervaring met ERP-systemen en andere relevante software.
  • Je beschikt over sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt effectief samenwerken met verschillende belanghebbenden.
  • Je bent resultaatgericht, proactief, een teamspeler, en beschikt over flexibiliteit en aanpassingsvermogen.
  • Je hebt een professionele beheersing van de Nederlandse en Franse taal. Engels is een pluspunt.


Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je komt terecht op een voltijdse opdracht met een looptijd tot 31/12/2024.
  • Je hebt de mogelijkheid tot thuiswerk.