logo

Square City | 18.10.2024 | Flandre Occidentale

Payroll Administrator


Details de l'offre
  • Contrat : Employé , Cadres Intermédiaires , Cadre Supérieur , Ouvrier
  • Expérience Minimale:
  • Segmentation : Ressources Humaines

Description de l’offre

Verwacht het onverwachte voor jouw talent! SQUARE CITY werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.

Als HR Payroll Administrator Haven ben je verantwoordelijk voor het proces dat leidt tot een correcte verloning van het contingent havenarbeiders (vast & interim) en/of van de logistieke werknemers met veiligheidscertificaat (ALD) binnen de bedrijvengroep.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
  • HR administratie  
    • Controleren tijdsregistraties , bijhouden timetables, aangifte dimona en input van verlof,ziekte,enz.
    • Controle loonlijsten, input premies gekoppeld aan functies, manipulatie in de loonberekening a.d.h.v. ploeglijsten van de Foreman, berekening eindejaarspremies, doorsturen van de loonaangiftes aan de diverse sociale secretariaten.
    • Beheer personeelsgegevens en specifieke taken (adreswijziging,rekeningnummers, tijdskredieten,opleidingen, economische werkloosheid).
  • Communicatie
    • Informatie (rechtstreeks, telefonisch, per e-mail) verstrekken aan de diverse interne medewerkers en externe partners ivm planning / verloning
    • Te word staan van havenarbeiders en ALD?ers i.v.m. allerhande vragen omtrent loon, problemen en sociale wetgeving.
    • Transparant communiceren (berichten en informeren) met alle relevante contacten
  • Administratie & rapportering
    • Opladen van de loonkost voor verloning havenarbeiders. Maandelijkse loonresultaten opmaken.
    • Standaardlijsten ontwikkelen en rapporteren
    • Ad hoc rapporteringen op vaag van diverse afdelingen.
    • Het onderhouden en helpen uitbouwen van een positief aanwezigheidsbeleid voor de havenarbeiders.
  • HR ondersteuning
    • Ondersteuning van het HR proces waar mogelijk.
De vereiste kwalificaties zijn:
  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma behaald binnen personeelszaken.
  • Je kan terugblikken op relevante werkervaring binnen HR dienstverlening.
  • Je hebt kennis van payrolling en hebt een basis kennis sociale wetgeving. Je bent bereid je te verdiepen in diverse havencodexen. 
  • Je hebt een doorgedreven kennis van Excel en een goede kennis van de andere MS Office toepassingen;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels.
  • Je bent communicatief en resultaatgericht ingesteld.
  • Je bent een harde tante (of nonkel ?) die goed overweg kan met havenarbeiders.
Dit is wat onze partner aanbiedt:
  • Je komt bij een speler met een sterke reputatie en bij één van de beste werkgevers van de regio.
  • Je komt terecht in een team van enthousiaste en inspirerende collega's.
  • Verschillende opleidingsmogelijkheden
  • Een competitief en marktconform verloningspakket aangevuld met een pakket aan extra?s:
    • Maaltijdcheques/ecocheques
    • Cafetariaplan
    • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
    • ?
  • Een hecht team van toffe collega's waar iedereen klaar staat elkaar te helpen;
Als je niet aan deze eisen voldoet, maar toch het gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat voor deze functie zou zijn, aarzel dan niet om te solliciteren, we verwelkomen initiatief en out of the box denken!