Square City | 21.11.2024 | Anvers
Junior Accountant
Description de l’offre
Verwacht het onverwachte voor jouw talent! SQUARE CITY werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek, supply chain & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.
Onze partner is een stabiel en up-coming Engineering Consultancy bedrijf. Ter uitbreiding van hun Finance afdeling, zoeken wij nog een enthousiaste Junior Accountant.
Jouw verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
- Je neemt ownership over het volledige facturatieproces, wat onder andere het opstellen, verwerken en inboeken van facturen inhoudt.
- Je voert de nodige acties uit om tot tijdige betaling van de uitgestuurde facturen te komen.
- Je bent verantwoordelijk voor de correcte opvolging van het aankoopproces: cont(r)acten met leveranciers, opstellen van bestelbonnen, ingeven van de nodige uitgaande betalingen, ?
- Je geeft ondersteuning bij het vlot afhandelen van de maandafsluitingen.
- Je bereidt de vennootschapsbelasting en de BTW aangifte voor.
- Je maakt mee de jaarrekening op.
- Je denkt mee na over procesoptimalisaties en digitaliseringprojecten en werkt deze mee uit.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Financial Controller.
- Je hebt een opleiding in accountancy gevolgd. Ook als schoolverlater ben je zeker welkom!
- Je werkt erg nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Je hebt een kritische blik én een hands-on ingesteldheid.
- Je bent stressbestendig en laat je niet van de wijs brengen door maandelijkse deadlines.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt kennis van Exact Online of bent bereid je hierin snel in te werken.
- Je krijgt onmiddellijk een vast contract.
- Je kan genieten van verschillende voordelen zoals:
- Maaltijdcheques
- Ecocheques
- Eindejaarspremie
- Groeps ? en hospitalisatieverzekering
- Een cafetariaplan
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Flexibiliteit: glijdende uren + 1 à 2 dagen thuiswerkdagen/ week.
- Het is een 40u/week dus je kan genieten van 12 ADV dagen.
- Je komt terecht in een hecht bedrijf dat voldoende focus legt op diverse personeelsattenties en teambuildings.
- Je kan interne opleidingen volgen om zowel horizontaal als verticaal door te groeien.
Als je niet aan deze eisen voldoet, maar toch het gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat voor deze functie zou zijn, aarzel dan niet om te solliciteren, we verwelkomen initiatief en out of the box denken.