logo

Square City | 18.10.2024 | Bruxelles

HR Administrator


Details de l'offre
  • Contrat : Indépendant / Freelance
  • Expérience Minimale:
  • Segmentation : Ressources Humaines

Description de l’offre

Verwacht het onverwachte voor jouw talent! Square City werkt als trusted advisor voor profielen in office, logistiek, supply chain & engineering. Wij bieden expertise, dialoog en continuïteit om als selectiepartner de juiste match te vinden voor onze klanten en kandidaten. Door ons uitgebreid netwerk van professionals en de persoonlijke benadering van onze consultants mag je rekenen op een kwalitatieve, duurzame en transparante samenwerking.

Square City is vandaag op zoek naar een HR Administrator te Brussel voor onze opdrachtgever die actief is in het bankwezen. Ben jij een nauwkeurige aanpakker die resultaten levert? Blijf dan vooral lezen!


De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:


 
  • Je voert administratieve taken uit binnen de HR-afdeling, met focus op rekrutering en onboarding.
  • Je bent de schakel tussen het rekruteringsproces en payroll.
  • Je onderhoudt contact met medewerkers en zorgt voor een vlotte overgang van kandidaat naar volledig geïntegreerde medewerker.
  • Je ondersteunt de implementatie en het gebruik van HR-tools binnen het bedrijf.
  • Je zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers goed worden begeleid bij het gebruik van interne systemen en processen.
  • Je werkt nauw samen met andere afdelingen om een efficiënte HR-administratie te garanderen.
  • Je bewaakt de kwaliteit en nauwkeurigheid van HR-documenten en gegevens.
  • Je handelt vragen en verzoeken van medewerkers op een servicegerichte en pragmatische manier af.

Dit zijn de vereiste kwalificaties:
  • Je beschikt over een hoger diploma in een relevante opleiding, of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minstens 2 jaar ervaring in HR-administratie.
  • Je bent IT-vaardig en je kan vlot overweg met MS Office.
  • Je hebt ervaring met SD Workx Eblox Onsite en Protime.
  • Je gaat gestructureerd en planmatig te werk.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, Frans en Engels.

Dit is wat onze klant aanbiedt:
  • Je komt terecht op een voltijds, tijdelijk project met een looptijd tot 31/01/2025.
  • Je krijgt de mogelijkheid om de opdracht voor 50% van thuis uit te voeren.