Square City | 18.10.2024 | Anvers
HR Administrator
Description de l’offre
Vandaag zoeken wij voor onze opdrachtgever, een internationale logistiek expert, een gedreven HR Administrator. Ben jij het talent dat wij nodig hebben?
De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:
- Je ondersteunt het HR team bij het uitvoeren van algemene personeelsadministratie: algemene mailboxen, sociale documenten, abonnementen, verzekeringen, opvolging van toebedeeld materiaal, opvolging van personeelsdossiers, briefwisseling, ?
- Je verwerkt de prestaties van uitzendkrachten t.e.m. opvolging van contracten en facturatie.
- Je verwerkt afwezigheden van werknemers zodoende deze correct uitbetaald kunnen worden en volgt dit ook verder op.
- Je plant opleidingen in, volgt deze op en verwerkt deze voor de sociale balans.
- Je biedt ondersteuning in het staffing proces waar nodig.
De vereiste kwalificaties zijn:
- Je bent nauwkeurig, stressbestendig en kan zelfstandig werken.
- Je hebt een hands-on mentaliteit met multitasking-skills.
- Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Engels.
- Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Outlook, Word, ?).
Dit is wat onze klant aanbiedt:
- Je wordt niet zomaar een nummer, maar onderdeel van de familiale sfeer. Ook wordt er op de werkvloer genoeg gratis frisdrank voorzien!
- een gezellig kantoor met een fijne bar waar collega's graag bijkletsen op een vrijdag namiddag.
- Je komt terecht bij een wereldwijde marktleider in opslag, transport, logistiek en andere gerelateerde activiteiten rond organische en andere hoogwaardige producten.
- Marktconform loon naargelang relevante ervaring.
Als je niet aan deze eisen voldoet, maar toch het gevoel hebt dat je de perfecte kandidaat voor deze functie zou zijn, aarzel dan niet om te solliciteren, we verwelkomen initiatief en out of the box denken.